Czym jest SupportCenter?
SupportCenter jest mobilną aplikacją, która dostarcza najnowszych informacji na temat twojego produktu Brother. Ta łatwa w użyciu aplikacja daje ci dostęp do najnowszych konfiguracji, instrukcji, często zadawanych pytań oraz wskazówek do rozwiązywania problemów.
Jakie są kluczowe cechy SupportCenter?
Filmy
Filmy objaśniają sposób korzystania lub konfiguracji produktu.
Podręczniki
Umożliwia wyświetlenie podręczników produktów.
Odpowiedzi na często zadawane pytania i rozwiązywanie problemów
Umożliwia wyświetlenie odpowiedzi na często zadawane pytania oraz informacji dotyczących rozwiązywania problemów.
Informacje o akcesoriach
Możesz sprawdzić, jakie materiały eksploatacyjne, akcesoria i opcje są dostępne dla posiadanego produktu.
Kombinacja tkaniny/nici/igły
Można sprawdzić, jaka nić i igła będą odpowiednie do szytej tkaniny.
Kombinacja materiału/maty/ostrza
Można również sprawdzić, jaka będzie odpowiednia mata, ostrze tnące, ustawienie skali dla ostrza itp. dla materiału wybranego do wycinania i rysowania wzorów.
Kontakt
Umożliwia wyświetlenie informacji kontaktowych do działu obsługi klienta firmy Brother.
Czytnik kodów QR
Umożliwia zeskanowanie kodów QR i DataMatrix przypisanych do produktów lub podręczników Brother w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Jak zainstalować SupportCenter
1. Wejdź do sklepu z aplikacjami dla wybranego przez Ciebie systemu operacyjnego:
2. Wybierz „Brother SupportCenter” i zainstaluj aplikację.